RZUĆ DYMKA – kampania edukacyjno-informacyjna skierowana do kobiet, które palą tytoń

Główny Inspektorat Sanitarny rozpoczął kampanię edukacyjno-informacyjną skierowaną do kobiet, które palą tytoń.

Celem kampanii jest zachęcenie palących kobiet do podjęcia próby rzucenia palenia oraz ukazanie korzyści z życia bez nałogu. W Polsce pali blisko co czwarta kobieta.

 

W ramach zaplanowanych działań ukażą się artykuły w prasie i Internecie, został przygotowany banner internetowy oraz spot, który w dniach 5-19 września br. będzie wyświetlany na monitorach LCD w środkach transportu publicznego w 17 największych miastach Polski: Warszawie, Krakowie, Łodzi, Katowicach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Wrocławiu, Bydgoszczy, Szczecinie, Lublinie, Częstochowie, Gdyni, Białymstoku, Toruniu, Poznaniu i w Kielcach.

 

Grażyna Przeźmińska
Dział Zdrowia Publicznego i Promocji Zdrowia
Data wprowadzenia: 3 września 2014 r.
Data ostatniej aktualizacji: 3 września 2014 r.

 

 

Pliki do pobrania: